Restitutie- en Retourbeleid
Laatste update 18 augustus, 2025
Retourneren / Herroepingsrecht
Onze maaltijden worden vers en gekoeld bereid en vallen daardoor onder bederfelijke producten. Om deze reden geldt het herroepingsrecht niet en kunnen maaltijden en aanverwante producten niet worden geretourneerd.
Bestelling wijzigen of annuleren
Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je toch iets wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via support@tessas.nl. Wij kijken graag met je mee of aanpassingen nog mogelijk zijn.
- Annuleren van bestellingen is helaas niet mogelijk bij Tessa's.
- Wil je je bestelling wijzigen doe dit dan binnen 24 uur en meldt dit aan support@tessas.nl
Onjuiste of beschadigde levering
Ontvang je een bestelling die beschadigd is of niet compleet? Neem dan direct contact met ons op. We zorgen samen met ons fulfilmentcentrum voor een passende oplossing, zoals een vervangende levering of terugbetaling.
Vragen
Heb je vragen over je bestelling, levering of ons retourbeleid? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice via support@tessas.nl.
Vragen of verzoeken: support@tessas.nl